Camfactor – Creating with passion

RUDOLPH VAN VEEN HEEFT WÉÉR NIEUWE SHOW OP 24KITCHEN

24Kitchen-chef en meesterpatissier Rudolph van Veen is vanaf 7 september te zien in een gloednieuwe serie op 24Kitchen. Rudolph helpt weer bij het maken van de lekkerste traktaties voor thuis – maar doet dit niet alleen.

Vanaf 7 september kijk je naar Rudolph’s Bakery: De Jonge Bakkers op 24kitchen. Elke aflevering komt er een junior bakker op bezoek in de bakkerij. Rudolph leert de jonge bakkers de kneepjes van het vak. Zo proberen ze elkaar te verrassen met heerlijke en oogverblindende traktaties. Zo voegt Rudolph zelf toe: “Het is zo leuk om te zien dat kinderen, ieder op zijn of haar eigen manier, het bakken ervaren als creatieve uitlaatklep.”

BEKIJK VANAF 18 MEI NIEUWE AFLEVERINGEN VAN RUDOLPH’S BAKERY

In dit programma deelt Meesterkok en Meesterpatissier Rudolph van Veen zijn kennis en passie voor het bakken. Hij tovert de heerlijkste zoete en hartige gerechten uit de oven, waar je zeker van zult watertanden. Rudolph weet precies hoe je de meest oogstrelende creaties maakt, en binnenkort zul jij met zijn hulp ook de show stelen met prachtige taarten, of je gezin verwennen met de lekkerste broodjes en hartige taarten.

Camfactor Media Group produceert voor 24Kitchen 40 nieuwe afleveringen.

ELKE WERKDAG OM 15.00 UUR OP 24KITCHEN KANAAL 24!

GLOEDNIEUW STOER PROGRAMMA OP 24KITCHEN: BBQSTREET

Als je dacht dat buiten koken alleen iets is voor de zomer en de BBQ alleen voor hamburgers, dan heb je het helemaal mis! Vanaf maandag 11 mei geeft 24Kitchen je met BBQSTREET elke aflevering een masterclass over iedereens guilty pleasure: de barbecue. BBQSTREET neemt de kijker mee in een wereld vol vuur & rook, nieuwe technieken en smaken!

ELKE WERKDAG OM 17.30 UUR OP 24KITCHEN KANAAL 24!

FOODVIDEO’S IS ONZE SPECIALITEIT

Vanaf de start van 24Kitchen in 2011 hebben wij ons gespecialiseerd in de bulk productie van kookvideo’s. Maximale output per draaidag vergt een goede voorbereiding, strak gescripte recepten en ‘live-on-tape’ opnames. Als een geoliede machine worden tussen de 8 en 12 video’s per draaidag geproduceerd.

In de studio in Houten staan 3 vaste keukenopstellingen, is er een industriële voorbereidingskeuken en een regieruimte. Nu produceren we honderden video’s voor het foodplatform Foodfirst Network.

PIETER KOK VAN FOODFIRST NETWORK

Niels Houtepen presenteert De Grote Beïnvloedingsshow

Illusionist Niels Houtepen komt met een eigen online-interviewprogramma, de Grote Beïnvloedingshow. In deze show gaat Niels in gesprek met markante Nederlanders over beïnvloeden én beïnvloed worden. In elke aflevering onderlegt hij zijn gasten, waaronder  de onlangs overleden Marc de Hond, Catherine Keyl, Bert van der Veer, Talitha Muusse en René Mioch, daarnaast aan een mindblowing mindexperiment. De eerste zeven afleveringen van de Grote Beïnvloedingshow zijn vanaf vandaag te zien op het Youtube-kanaal van de Grote Beïnvloedingshow. Zes weken later zullen de volgende zes afleveringen te zien zijn

Met De Grote Beïnvloedingshow wil Houtepen het thema beïnvloeding verder onder de aandacht brengen. ‘Of het nu gaat om de keuzes die we maken, onze communicatie of onze voorkeuren die we uitspreken, alles draait om beïnvloeding’, stelt Houtepen. De illusionist wordt in elke aflevering om die reden bijgestaan door side-kick en beïnvloeding psycholoog Hein Heijen.

Bijzondere gesprekken
In de serie zijn onder andere theatermaker en rolstoelsporter Marc de Hond, media-ondernemer Yves Gyrath, columnist Catherine Keyl, oud-voetballer Jan van Halst, filmkenner René Mioch, generatie-expert Talitha Muusse en stylist Bastiaan van Schaik te gast. In een bijzonder en openhartig gesprek vertellen zij hoe zij zijn beïnvloed in hun persoonlijke leven en carrière én hoe zij andere binnen hun vakgebied beïnvloeden.

Mindexperimenten
Naast deze bijzondere gesprekken onderzoekt Houtepen ook hoe gevoelig de gasten zelf zijn voor beïnvloeding aan de hand van een mindexperiment. In sommige gevallen verloopt dit niet zonder gevaar voor de illusionist.

Verwondering tijdens corona
Houtepen onderbrak eerder dit jaar zijn theatertour Choice vanwege het coronavirus, maar hoopt met deze bijzondere tv-serie alsnog een stukje verwondering bij de mensen thuis te kunnen brengen.

Camfactor ontwikkelde en produceerde 12 afleveringen.

VAN DER VELDEN ZOEKT HELDEN!

In opdracht van Today is Canday produceerde Camfactor de nieuwe ‘heldencampagne’ voor Van der Velden rioleringsbeheer.

Creative Peter Halma koos voor het ‘actionhero’ thema, hiervoor werd alles uit de kast gehaald op 1 draaidag,…. rook, machines, donder en bliksem en natuurlijk de helden van Van der Velden.

ELECTRO WORLD HEEFT HET ALS RETAILER ÉCHT MOOI VOOR ELKAAR.

Het retailsegment ‘consumentenelectronica’ is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Grote spelers van weleer als Megapool, Scheer & Foppen, It’s, Dixons, De Harense Smid en Kijkshop zijn al lang van de radar verdwenen. Relatief nieuwe spelers als Cool Blue en MediaMarkt domineren en er lijken nauwelijks kansen voor anderen als je niet een digital first strategy hebt. In veel gevallen zouden we zeggen.. You are so right. Maar het kan ook anders.

OVER DE CAMPAGNE ‘MOOI VOOR ELKAAR’

De briefing was om zowel de kracht van de lokale ondernemer als de gelaagdheid in oplossingen over de bühne te krijgen en concreet te maken middels een landelijk positionerende campagne. Landelijke bekendheid verkrijgen over de as van de individuele ondernemer lijkt een tegenstelling, hiervoor heeft Today is Canday een oplossing bedacht. Camfactor Media Group heeft de productie van de 5 televisiecommercials op zich genomen.